Aşkın Zulmü - SOFTSAM

Breaking

About Software

24.04.2018

Aşkın Zulmü

poetry ile ilgili görsel sonucu 

Aşk bir su misali berrak ve temiz sanma
İnsanı sağ alır kefensiz gömer toprağa

Bir fâniye aşık olmuşum san ki rûyadayım
Garibin ezildiği aşkın olmadığı bir dunyadayım

Deryadır dedin daldım denizine bilmeden
Kimse göçmez bu dunyadan aşkı öğrenmeden

Sen gül gülki kalbim ağlamasın
Sen gül yüzün gülsün gönlün gülsün mazlum ağlamasın

Aşkın bir derin yara oldu yüreğime
Yaram büyük merhemi yok bunun merhemi sende

Aşk aldı beni benden seni gördüm diyene inanmam
Yaşamdan aşk bilinmez bilirim diyene kanmam

Şuursuzluk bir derya olmuş insanlık içinde
Elbet kurtulan olur diye asla düşünme

Nasıl olsun ki aşk insandan şuuru almış
Utanmazların elinde aşk bir oyuncakmış

Ruyadan uyandırın beni uyandırın ki anlayayım
Rûyada değilsem vurun beni vurun ömür boyu uyuyayım

Uyandırmayın beni bölmeyin uykumu ey zalimler
Aşkımı hor goren kotu kalpli hainler

Ölmek kolay ömür çok uzun sürer
Aşksız yaşam kolay aşk bir ömür sürer
Tam aşık oldum dersin bi bakarsın ki ömrün biter
Ömrüm bitti Ey sevgili Nimrah Mevlasına gider!!!

Nas-ı Nimrah(Şamil Özçelik)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder