Asıga Askı Anlatmak - SOFTSAM

Breaking

About Software

17.08.2014

Asıga Askı Anlatmak

Aşığa Aşkı Anlatmak

Aşk bir su misali berrâk ve temîz sanma
İnsanı sağ alır kefensiz gömer toprağa
Aşk erkişi içindir derler doğrudur amma
Bende aşığım ey dost beni her kişi sanma

Erenler dergahından ustadlar ocağından
Kereminden tut Mecnunundan Ferhatından
Bedenim Sıkışmış cıkmaz aşk batağından
Beni erkişi yapan Ey dost aşktır sanma

Dergahtan ocaktan geçtimde zirveye vardım
Aşkın adını duyunca bir bahaneye saklandım
Zor gelir bu yükü bedenim taşıyamaz sandım
Beni aşka ulaştıran ey dost insandır sanma

Aşkı anlatmak zor sevgilidedir dilekçem
Leyladadır Şirindedir Aslıdadır bilekçem
Getir İçelim Meyhaneci içelim biz Cam-ı Cem
Bendeki Aşk meyidir ey dost sarhoş eder sanma

Ben aşka aşık olmuşum nasıl dile getireyim
Ben bendeki bana aşığım!Ben bendeki bendeyim
Aşk var şuur yok Bu ne zillet ey dost ben nerdeyim
Bendeki ben oldu ey dost sakın sakladığımı sanma

Aşk aşk dersin ey NİMRAH şimdi herkes alim
Tereciye tere satarsın ne olacak senin halin
Yaşadın Geldin ya buraya sen sağ salim
Bendeki aşk değil ey dost bu bendekini aşk sanma

ŞAMİL ÖZÇELİK



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder